با 6 هتل دو ستاره در تهران آشنا شوید

تهران، پایتخت ایران، بوده و آثار جذاب بسیاری برای آن دسته از مسافران فرهنگ‌گرا دارد. به دلایل زیادی، به شدت پیشنهاد می‌دهیم که بازدید از تهران را در سفرهای داخل ایران‌تان قرار دهید. همانطورکه می‌دانید این شهر از ابتدای دوره قاجار که به عنوان پایتخت ایران معرفی شد، توسعه یافت. این روند در زمان پهلوی با رشد بیشتری ادامه پیدا کرد و امروزه بیشتر از هر زمان دیگری به یک کلان شهر وسیع تبدیل شده است.  در ادامه هتل های دو ستاره تهران را معرفی می‌کنیم. این هتل‌ها شامل هتل ساسان تهران، هتل اورین، هتل حافظ، هتل امیرکبیر و… می‌شود.

هتل اورین تهران

هتل اورین تهران از هتل های دو ستاره تهران است که قدیمی و کهنه کار می‌باشد. هتل از سال ۱۳۷۸ پا به عرصه هتلداری گذاشت و از آن زمان تا به امروز پذیرای مهمانان و مسافران متعدد بوده‌است. هرچند اورین هتلی دو ستاره محسوب می‌شود، اقامت در آن برای آن دسته که با مراکز فرهنگی و کتابخانه‌ها کار می‌کنند پیشنهاد می‌شود؛ چراکه موقعیت مکانی هتل بصورتی است که به دانشگاه تهران و کتابفروشی‌های اطراف آن دسترسی مطلوبی خواهد داشت.

علاوه بر این موضوع با اقامت در این هتل به اکثر مکان‌های دیدنی تهران از جمله موزه فرش، موزه هنرهای زیبا و تئاتر شهر فاصله نزدیکی دارید. این هتل در سال ۱۳۹۱ جهت افزایش امکانات و بالا بردن سطح خدمات رفاهی مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت.

اورین هتلی متشکل از ۶ طبقه با ۵۹ اتاق بوده که در تمامی آن‌ها خدمات و امکانات متعددی به مهمانان ارائه داده می‌شود. تمامی اتاق‌های این هتل از هتل های دو ستاره تهران مجهز به سیستم تهویه مطبوع است و خدماتی شامل روم سرویس و صبحانه در اتاق‌های آن ارائه می‌گردد. همه اتاق‌ها مبله هستند و به سیستم گرمایش و سرمایش مجهز می‌باشند. بنابراین اصلا نگران سرما و گرمای هوا نباشید. سیستم گرمایش و سیستم سرمایش آن اسپلیت است. جهت سرنرفتن حوصله‌تان داخل اتاق‌ها تلویزیون ال ای دی قرار داده شده‌است تا اینگونه مهمانان با تماشای برنامه‌های گوناگون تلویزیونی سرگرم شوند. آب رایگان، کمد لباس، حمام، میز و صندلی، یخچال، آباژور و رخت آویز از دیگر امکانات اتاق‌ها به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید:  تبدیل واگن قطار قرن نوزدهم به هتلی زیبا/ تصاویر

هتل امیرکبیر تهران

هتل امیرکبیر تهران، از هتل های دو ستاره تهران است که با فراهم نمودن امکانات رفاهی مطلوب و مناسب سعی در فراهم کردن اقامت آسوده و دل‌نشین برای مهمانان خود دارد. افتتاح این هتل به سال ۱۳۹۲ برمی‌گردد و در سال ۱۳۹۹ نیز برای ارتقا سطح خدمات مورد بازسازی واقع شد. موقعیت مکانی که این هتل دارد بسیار خوب بوده و به اکثر مکان‌های دیدنی تهران، اماکن تاریخی و مرکز خرید تهران دسترسی مطلوب و مناسبی دارد. هتل امیرکبیر تهران از هتل های دو ستاره تهران بوده که در یکی از خیابان‌های معروف و قدیمی آن، یعنی خیابان ناصرخسرو واقع شده‌است. هتل به هر نقطه‌ای از شهر از طریق ایستگاه مترو و خطوط بی‌آرتی می‌تواند دسترسی داشته‌باشد. مهمانان، می‌توانند هتل امیرکبیر را به‌عنوان اقامتگاهی اقتصادی و البته مقرون صرفه انتخاب و رزرو نمایند. پرسنل هتل بسیار زحمتکش، مجرب و خوش‌اخلاق هستند. این پرسنل تمام تلاششان را جهت بدست آوردن رضایت میهمانان می‌کنند.

هتل مینا تهران

هتل مینا تهران، از هتل های دو ستاره تهران بوده که تازه تاسیس می‌باشد و در میدان هفتم تیر شهر دیدنی تهران واقع‌شده‌است. هتل امکاناتی بسیار مجهز و پرسنلی خوش‌برخورد و مجرب دارد. این هتل دارای ۷۵ واحد اقامتی در ۶ طبقه است و یکی از بزرگترین هتل‌های منطقه هفتم تهران محسوب می‌شود. وجود ۱۷۱ تختخواب و ۷۵ واحد اقامتی در هتل مینا تهران از دلایل انتخاب شدن‌ آن به عنوان اقامتگاه مسافران است. میهمانان می‌توانند واحدهای اقامتی موردنظرشان را با توجه به بودجه سفر و همچنین از میان گستره وسیعی از گزینه‌های متعدد نظیر آپارتمان یک خوابه پنج نفره، اتاق یک تخته، دو تخته، سه تخته و سوئیت سه نفره انتخاب کنند و اقامتی آسوده را در پایتخت تجربه نمایند.

بیشتر بخوانید:  ازدواج روی پل برای فرار از محدودیت های کرونایی/ تصاویر

هتل دانش تهران

هتل دانش تهران از هتل های دو ستاره تهران بوده در منطقه‌ای خوش آب و هوا از پایتخت و در غرب شهر قرار دارد. این هتل در مکان پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی است و از لحاظ موقعیت قرارگیری دسترسی مطلوبی به مراکز خرید و اماکن دیدنی شهر ندارد. هتل تنها مناسب کسانی است که به دنبال آرامش و سکوت در اقامتگاهی ارزان می‌باشند. به ویژه کسانیکه با اهداف کاری باید به غرب، کرج یا بزرگراه‌های اصلی تهران نزدیک باشند. حدود ۱ دهه از افتتاح هتل گذشته و در سالیان اخیر برای رفاه بیشتر مسافران بازسازی ش. ضمنا ورودی هتل از درب پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی امکان‌پذیر است.

اکثر افرادی که هتل دانش تهران را برای رزرو انتخاب می‌کنند، باتوجه به مزیت نزدیک بودن به فرودگاه مهرآباد، فرودگاه امام خمینی و هینطور ورزشگاه آزادی آن را برمی‌گزینند. به غیر از این مورد، هتل از شلوغی شهر نیز دور می‌باشد و شب‌های پر از آرامشی را می‌توان آنجا گذراند. از لحاظ امکانات و خدمات هم این موضوع چیزی فراتر از انتظارتان نیست. شما می‌توانید حداقل‌ها را در اختیارتان داشته باشید. برای مثال رستورانی با ظرفیت اندک، پارکینگ با گنجایش محدود و حتی اینترنتی که به شکل محدود اما رایگان ارائه می‌گردد. خوب است بدانید جهت استفاده از اینترنت هتل دانش لازم است به لابی هتل مراجعه نمایید. لابی هتل هم بسیار نقلی و کوچک می‌باشد.

هتل حافظ تهران

هتل حافظ هتل های دو ستاره تهران و البته باسابقه و نام‌آشنای این شهر تماشایی است که در منطقه‌ای بسیار مطلوب واقع در قلب تهران قرار دارد. این هتل دو ستاره با برخورداری از ۳۲ واحد اقامتی در سه طبقه، از سال ۱۳۵۰ تاکنون از گردشگران بسیاری پذیرایی کرده‌است. هتل با خدمات باکیفیت و امکانات مجهز خود در طی این مدت توانسته است رضایت بسیاری از میهمانان را به خود جلب کند.

بیشتر بخوانید:  آشنائی با لایت فارکس

هتل حافظ تهران با دارا بودن واحدهای اقامتی شیک و البته متنوع خود قادر است فضایی بسیار دلنشین و زیبایی را برای اقامت گردشگران تعبیه کند. قطعا اقامت در این هتل برایتان خاطره‌انگیز خواهد بود. جالب است بدانید که هرکدام از اتاق‌های هتل حافظ تهران از وسایل و تجهیزاتی شامل کمدلباس، آباژور، مبلمان، رخت آویز، میزتحریر، یخچال، تلویزیون و لوازم بهداشتی و استحمام و صندوق امانات، برخوردار بوده و به سیستم‌های سرمایش و گرمایش و البته اطفا حریق مجهز شده است.

هتل مرکزی ایران تهران

هتل مرکزی ایران از جمله قدیمی‌ترین و نوستالژیک‌ترین هتل های دو ستاره تهران است که احتمالا در خاطرات گردشگران ۷۰-۸۰ سال پیش جای دارد. برای اولین بار این هتل ۲ ستاره در سال ۱۳۱۲ و با عنوان هتل سانترال فعالیتش را آغاز کرد. هتل در خیابان لاله‌زار که زمانی محل سکونت مردان قاجار بود قرار داشت. هتل حکم خیابان شانزلیزه پاریس را برای تهرانیان داشت. هتل مرکزی ایران از بنای سنتی و تاریخی برخوردار است که در دسته میراث فرهنگی به شمار می‌آید.

 

جمع‌بندی

تهران با دارا بودن مساحت ۷۳۰ کیلومتر، بیست و پنجمین شهر پرجمعیت دنیا محسوب می‌شود. این شهر از شمال به رشته کوه‌ دماوند دسترسی داشته و از جنوب به کوه‌های ری و بی‌بی شهربانو و منطقه‌ کویری دسترسی دارد. به همین خاطر هوای شمال شهر از کوهستان تاثیر پذیرفته و هوای جنوب تهران از دشت. اگر به تهران می‌آیید می‌توانید در هتل‌های دو ستاره‌ای که معرفی کردیم اقامت کنید.

مطلب پیشنهادی

کدام رنگ را برای لباس مردانه انتخاب کنید؟

کدام رنگ را برای لباس مردانه انتخاب کنید؟ اگر شما مانند بسیاری افراد، صبح‌ها که …