چاپ فاکتور رسمی مورد تایید دارایی

مقدمه

فاکتور تحریر هشتاد گرمی مخصوص پرینتر به همراه چاپ تک رنگ سیاه، به فاکتور فروشی می‌گویند که برگه بالایی فاکتور تحریر خارجی و به رنگ سفید و هشتاد گرمی است و برگه‌های پایینی کاغذ رنگی ایرانی هشتاد گرم است و به سادگی میتوان از این نوع برگه در داخل پرینتر استفاده کرد. همه فاکتور ها دارای شماره ملخی با رنگ قرمز است و این برگه ها صحافی نیز شده اند.

دفتر فنی مرسدس که کار چاپ انواع فاکتورهای فروش از جمله چاپ فاکتور رسمی و همین طور چاپ فاکتور رسمی مورد تایید دارایی را انجام می‌دهد اماده انجام سفارشات شما عزیزان است. با ما تا پایان این مقاله همراه باشید تا بیشتر با فاکتور مخصوص پرینتر آشنا شوید.

مشخصات فاکتور مخصوص پرینتر

زمان چاپ فاکتور مخصوص پرینتر هفت الی هشت روز کاری می‌باشد و تحویل این فاکتورها صبح روز بعد است.

همه فاکتورها با شماره ملخی هستند که به رنگ قرمز است و صحافی شده است.

چاپ همه اطلاعات این برگه ها به شکل تکرنگ سیاه و به صورت یکرو است و شماره گذاری ها به صورت ملخی و با رنگ قرمز رنگ می‌باشد.

برگ ابتدایی همواره به رنگ سفید است و برگ آخر آن هم به رنگ زرد است. در فاکتـورهای سه  برگی، برگ‌های میانی آن به رنگ آبی یا صورتی می‌باشد.

صحافی فاکتـور هم امکان دارد به یکی از این سه صورت باشد: اوراق آزاد / سرچسب / پرفراژ و منگنه

جنس کاغذ بالایی در فاکتور مخصوص پرینتر هشتاد گرم سفید خارجی است و برگه‌های پایینی ان هم الوان ایرانی هشتاد گرمی است.

از این نوع فاکتورها میتوان به سادگی داخل پرینتر استفاده نمود و روی آن پرینت گرفت.

نوشته‌های سیاه داخل فاکتور قطعا باید به شکل تکرنگ سیاه طراحی گردد.

فاکتورها در انواع پنجاه شماره‌ای  صحافی شده و تحویل داده می‌شود.

سایز پایانی فاکتور بعد از انجام صحافی دائما مقداری کوچکتر از اندازه اصلی چاپ می‌شود.

در صورتی که تمایل به چاپ فاکتور رسمی در تعداد پایین یا سرعت بالا در چاپ فاکتور رسمی مورد تایید دارایی دارید به مجموعه دفتر فنی مرسدس مراجعه کنید.

خرید انواع فیش پرینتر

قیمت فیش پرینتر به دلیل وجود انواع زیادی که این نوع از فیش ها و فاکتورها دارد بسیار متفاوت است. بسیاری از این برگه ها هستند که به راحتی در هر نوع دستگاه پرینتری به راحتی قرار می‌گیرد و چاپ با کیفیتی بر روی آن صورت می‌گیرد اما بسیاری از این برگه ها هم هستند که چاپ با کیفیتی بر روی آن ها صورت نمی‌گیرد و از کیفیت خوبی برخوردار نیستند.

بیشتر بخوانید:  دختری که کامل یخ زده بود به طرز شگفت انگیزی زنده شد!

بنابراین هر چه کیفیت برگه بهتر باشد قطعا قیمت آن هم بیشتر خواهد بود و هر چه کیفیت برگه پایین‌تر باشد قیمت آن هم پایین‌تر خواهد بود. در هنگام خرید فیش و برگه مخصوص پرینتر به کیفیت این برگه ها دقت کنید. اگر به دنبال خریدی مطمئن هستید به دفتر فنی ما مراجعه نمایید و بهترین خدمات را با بهترین قیمت دریافت کنید.

معیارهای انتخاب فاکتور مخصوص پرینتر:

قیمت:

یکی از فاکتورهای خیلی مهم که باید قبل از انتخاب کردن فاکتور را در نظر داشت قیمت است. از فروشگاه‌هایی  خریداری کنید که محصولات خود را با قیمت مناسب عرضه می‌کنند.

بسیاری از فروشگاه ها هستند که فاکتورها را با قیمت‌های بالا عرضه می‌کنند و مشتری قبل از این که از قیمت ها تحقیق کند خرید خود را انجام می‌دهد غافل از این که برای او گران فروخته اند. بنابراین قبل از خرید از قیمت محصول اطمینان حاصل کنید و بعد خرید خود را انجام دهید.

کیفیت:

دومین مسئله‌ای که باید در زمان خرید به آن دقت کنید کیفیت چاپ می‌باشد. هر چه کیفیت چاپ بهتر باشد قطعا فاکتور شما زیباتر خواهد بود بنابراین از کیفیت چاپ هم اطمینان کامل حاصل کنید و بعد سفارش چاپ در تیراژ بالاتر را بدهید.

سرعت چاپ:

هر چه سرعت چاپ و تحویل سفارش شما بیشتر و بالاتر باشد این یک مزیت به حساب می‌آید بنابراین سفارش خود را به مجموعه‌ای بسپارید که فاکتورها را در سریع‌ترین زمان ممکن به شما تحویل می‌دهد. مجموعه دفتر فنی ما این قول را به شما می‌دهد که سفارشات شما را با سرعت بالا چاپ کرده و به شما تحویل دهد . در این مجموعه چاپ انواع فاکتورها مثل چاپ فاکتور رسمی و چاپ فاکتور رسمی مورد تایید دارایی انجام می‌شود.

رزولوشن چاپ:

یکی دیگر از چیزهایی که بر کیفیت چاپ فاکتور به شدت موثر است رزولوشن چاپ می‌باشد که هر چه این روزلوشن مناسب فاکتور شما باشد بعد از چاپ زیباتر خواهد شد.

همه مواردی که در این قسمت بیان شد در مشخص کردن قیمت فاکتور مخصوص پرینتر موثر است و تعیین کننده می‌باشد.

اگر برای تهیه هر یک از انواع فاکتورهای مخصوص پرینتر به راهنمایی بیشتر نیاز پیدا کردید می‌توانید با کارشناسان و همکاران ما در مجموعه ارتباط برقرار کنید و اطلاعات کامل را دریافت نمایید.

بیشتر بخوانید:  پرنده ای شبیه به شبح +عکس

توضیحات

چاپ فاکتور عموما بر بالای اوراق کاربن لس و غیر کاربن لس و در اندازه‌های A4 , A5 ، B4 , B5 صورت می‌گیرد. فاکتور برگه یا سندی می‌باشد که به وسیله فروشنده به مشتری برای ثبت کردن خریدی که انجام داده به همراه ثبت قیمت‌های مورد توافق خواهد بود.

از دیگر مواردی که در چاپ فاکتور سریع به شدت مهم می‌باشد، میتوان به چاپ فاکتورهای با رنگ سیاه و سفید و همین طور چاپ فاکتورهای رنگی اشاره نمود.

در چاپ فاکتور باید چه نکاتی را لحاظ کرد ؟

در فاکتور اسم محصولی که خریداری شده است با تعداد آن و قیمت هر یک عدد از آن محصول و پول تمام محصول که ضرب تعداد خریداری شده آن می‌شود و قیمت هر یک زا آن می‌باشد. به فاکتوری که به وسیله فروشنده صادر می‌گردد فاکتور فروش می‌گویند و فاکتوری که به وسیله خریدار دریافت می‌گردد فاکتور خرید می‌گویند. فاکتور عموما برای خریدار صادر می‌شود که این برگه در واقع تاییدی بر قیمت فروشنده است .

چاپ فاکتور تحریر هفتاد زیر الوان شصت

چاپ فاکتور تحریر هفتاد گرمی با زیر الوان هشتاد گرمی به خاطر این که دارای قیمت مناسبی است از فاکتور‌های پر کاربرد بازار کشور به حساب می‌آید. فاکتور تحریر برعکس فاکتور کاربن لس در وسط صفحات نیاز به قرار دادن کاربن جداگانه دارند اما به خاطر این که در چاپ این نوع از فاکتورها از کاغذ‌های عمومی به کار برده میشود تا یک اندازه‌ای کیفیت چاپ فاکتور تحریر زیادتر شده است. فاکتور تحریر در چهار دسته چاپ میشود که در این جا بیان می‌کنیم.

چاپ فاکتور تک رنگ سیاه،

چاپ فاکتور دو رنگ قرمز و سیاه ،

چاپ فاکتور تمام رنگی

چاپ فاکتور تحریر هفتاد گرمی با زیر الوان هفتاد گرمی تک رنگ.

چاپ فاکتور تحریر به شکل صحافی شده و به همراه شماره ملخی با رنگ قرمز فارسی است که به شکل دو برگی و سه برگی قابل ارائه است. توجه به این مسئله هم ضروری است که رنگ نسخه‌های میانی کاغذهای بنا بر موجودی داخل چاپخانه می‌باشد.

در چاپ فاکتور در مقابل هر شماره مطابق با تعداد برگ‌های مورد انتخاب شما برگه‌ای تحویل خواهد شد. به طول مثال در صورت انتخاب دو هزار شماره سه برگی، در مقابله هر شماره سه برگی تحویل داده خواهد شد یعنی برای درخواست چاپ دو هزار شماره شش هزار برگ تحویل داده می‌شود.

بیشتر بخوانید:  تصاویری شگفت انگیز که در مسابقه جهانی عکاسی از طبیعت برگزیده شدند

چاپ فاکتور یک سوم A4

یکی دیگر از محصولات چاپ فاکتور در این شرکت ، چاپ فاکتور یک سوم A4 است. چاپ فاکتور به دو شیوه تک برگی ( شبیه دسته چک ) و دو برگی یا سه برگی ارائه می‌گردد. چاپ فاکتور‌های دو برگی یا سه برگی قبضی هم به دو شیوه تحریر هفتاد با زیر الوان شصت گرمی و یا کاربن لس عرضه و چاپ می‌گردد. همه فاکتور‌های قبضی در این شرکت به شیوه تک رنگ سیاه چاپ می‌گردد. چاپ فاکتور قبضی به شیوه صحافی شده به طور کامل و همراه با شماره ملخی با رنگ قرمز فارسی است.

چاپ فاکتور تحریر هشتاد زیر الوان هشتاد

چاپ فاکتور تحریر هشتاد گرمی با رنگ سفید همراه با زیر الوان هشتاد گرمی یکی از فاکتور‌هایی  می‌باشد که کاملا مناسب چاپ با پرینتر است و این نع از چاپ برای شرکت ها و مجموعه‌هایی  که می‌خواهند فاکتور‌های خود را به شکل سیستمی و به کمک پرینتر صادر کنند خیلی مناسب است.

این نوع از فاکتور ها هم شبیه فاکتورهای تحریری است که به صورت دست نویس و بدون کاربن هستند. اگر تمایل به تهیه فاکتور با انواع مختلف آن دارید کافی است که با همکاران ما در دفتر فنی ارتباط برقرار کنید و از خدمات ما استفاده کنید.

سخن پایانی

در این مقاله در رابطه با فاکتور مخصوص پرینتر مطالبی بیان شد. فاکتورها امروزه یکی از ابزار پرکاربرد و مهم برای کسب و کارها و مشاغل است که فروشندگان سعی دارند تا با چاپ فاکتور رسمی کار را برای خود و مشتری راحت‌تر و رسمی‌تر کنند. چاپ فاکتور رسمی مورد تایید دارایی یکی از خدمای است که فروشندگان آن را ارائه می‌کنند تا این که مشتری به این فروشگاه اعتماد کنند و بداند که فعالیت ها و قیمت‌های این فروشگاه کاملا قانونی است و هیچ گونه کلکی در قیمت ها وجود ندارد.

مجموعه دفتر فنی مرسدس یکی از بزرگترین شرکت ها است که کار چاپ انواع فاکتورها را با بهترین قیمت و کمترین زمان انجام می‌دهد. اگر شما هم تمایل به تهیه این فاکتورها دارید با کارشناسان ما ارتباط داشته باشید.

 

پایان رپورتاژ اگهی

مطلب پیشنهادی

کدام رنگ را برای لباس مردانه انتخاب کنید؟

کدام رنگ را برای لباس مردانه انتخاب کنید؟ اگر شما مانند بسیاری افراد، صبح‌ها که …