بیوگرافی لیلا بلوکات

لیلا بلوکات متولد 13 آذر 1363 است. او بازیگر سینما و تلویزیون ایران با دو خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر است. لیلا بلوکات فعالیت خود را از سال ۱۳۷۷ در تئاتر کودک و نوجوان فرهنگسرا آغاز کرد. لیلا بلوکات در سال ۱۳۷۸ در سریال سال های زندگی به کارگردانی سیروس مقدم وارد عرصه بازیگری شد. لیلا بلوکات پس از بازی پیروز در سریال یوسف پیامبر و ایفای نقش همسر آخناتون به محبوبیت رسید.

لیلا بلوکات درباره رویکرد خود به بازیگری گفت: محور تحصیلم رفتن به آکادمی صدا و سیما بود که متاسفانه پر بود. در نهایت برای ادامه تحصیل به آکادمی کار و دانش معرفی شدم. در این مدرسه فقط کلاس قالی بافی شیار داشت و من برای ورود به کلاس هنر باید ثبت نام می کردم. در نهایت به دانشگاه رفتم و با میکائیل شهرشتانی، امین تارخ و استاد سااریگیان در کلاس های بازیگری شرکت کردم. در سال ۱۳۷۷ در فرهنگسرای حاضر شدم و برای اولین بار مقابل دوربین سریال سیروس مقدم و مجید اوجی قرار گرفتم.

لیلا بلوکات در مصاحبه ای گفت من خانواده ام را دوست دارم، خانواده ام را خیلی دوست دارمرابطه من با خانواده ام بسیار نزدیک است. یکی از خواهران بزرگترم به نام نوشا متاهل و فارغ التحصیل الکترونیک و برق است و خواهرزاده عزیزم رحمان فرزند نوشا است. خواهر کوچکتر من میترا است که در رشته مدیریت گردشگری و گردشگری در ایران تحصیل کرده است و من یک برادر کوچکتر دارم که رشته طراحی صنعتی است.

در خانواده ام تنها هنرمندم. با وجود اینکه خواهرم میترا در 6-7 سالگی در سریال سیروس مقدم نقش دخترم افسانا بایگان را بازی می کرد، اما اصلا علاقه ای به ادامه کار ندارد. لیلا بلوکات موسس موسسه خیریه مهر لیلا گفت: از کودکی علاقه مند به کمک به دیگران بودم، خدا را شکر بابت چنین لطفی، بعد از اینکه مهارت های بازیگری خود را بدست آوردم با کمک فعال خانواده و دوستان این آرزو را داشتم. به دست آورد. من با هشت کودک معلول شروع کردم. من الان نزدیک به هزار بچه دارم که می توانند رویاهایشان را محقق کنند.

بیشتر بخوانید:  زندگینامه فاطمه گودرزی

لیلا بلوکات علاقه شدیدی به ورزش دارد. گفت: از بچگی والیبال را دوست داشتم.بخش بانوان باشگاه هنرمندان چند سالی است که کار می کند و من با گروه شروع به کار و بازی کردم.در اصل با والیبال شروع کردم اما در سه چهار تیم دیگر هم بازی کردم. لیلا بلوکات علاوه بر والیبال به اسب سواری نیز علاقه دارد.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

[ad_1] سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان …