بیوگرافی مهناز افشار

مهناز افشار در سال 1356 در تهران به دنیا آمد. او هنرمند سینمای ایران است. مهنار افشار از سال ۱۳۷۶ در عشق گمشده شروع به کار کرد و بعدها با بازی در فیلم دوست علی شاه خاتمی در سال ۱۳۷۷ و فیلم شور عشق نادر مقد به شهرت رسید. شباهت او به خواننده معروف گوگوش در اوایل کارش توجه رسانه ها را به خود جلب کرد. مهناز افشار در دهه 80 به یکی از تاثیرگذارترین چهره های سینمای تجاری ایران تبدیل شد و در سال های پایانی این دهه با حضور در فیلم های کارگردان های مختلف سعی در تغییر چهره شناخته شده خود داشت. این تلاش منجر به دریافت جوایز و تمجیدهای متعدد از سوی منتقدان و جشنواره های ملی شد.

مهنار افشار در سال 1372 در 37 سالگی با محمد یاسین رامین در خرداد ازدواج کرد و حاصل این ازدواج دختری به نام لیانا شد.

آقای محمد باسین رامین، مدیر اجرایی شرکت داروسازی رشد، در مردادماه ۱۳۹۵ در ارتباط با اختلاف ۶ میلیارد دلاری با هلال احمر بازداشت شد. وی همچنین به دلیل واردات شیر ​​نجس دستگیر شد که بارها این موضوع را تکذیب کرده است.پس از انتشار این خبر، مهناز افشار به دلیل عملکرد همسرش مورد انتقاد شدید قرار گرفت و گزارش‌ها مبنی بر نابینایی و مرگ برخی نوزادان نیز به تاثیر مصرف شیرخشک توسط جنایتکاران مرتبط بود.

افشار بعدها به این اتفاقات واکنش نشان داد و گفت: واردات شیرخشک ناخالص جرمی نیست که بتوان از آن چشم پوشی کرد. من حرفی را که در مورد همسرم زدم پس نگرفتم زیرا گفته می شود که شیر خشک کن ها مجرم هستند و باعث مرگ بچه ها می شوند. همسرم 7 ماه است که به خاطر پرونده او در زندان است و پرونده او همچنان در جریان است. ممکن است او به اتهاماتش مجرم شناخته شود، اما بگذارید محکوم شود و بعد ببینید که او به چه دلیلی محکوم شده است. سرانجام یاسین رامین در سال ۲۰۱۸ به ۱۷ سال حبس تعزیری و ۲ میلیون یورو مصادره اموال محکوم شد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی بازیگران سریال نوروز رنگی + عکس های بازیگران سریال نوروز رنگی

مهناز افشار با انتشار گزارشی در مهر ۱۳۹۷ از طلاق خود از یاسین رامین خبر داد.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

[ad_1] سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان …