چگونه لباس هایمان را ست کنیم؟

ست کردن لباس از هنر هایی است که هر کسی به دنبال آموختن آن می باشد. ست کردن باعث می شود تا ظاهر ما بیشتر زیبا بنظر برسد و ما را آراسته تر نشان می دهد. ممکن است در حال بستن چمدان هایتان برای تور قشم از تهران باشید که متوجه شوید نمی دانید کدام رنگ ها به هم می آیند. اما چگونه باید لباس هایمان را اصولی ست کنیم؟ چه رنگ هایی به هم می آیند؟ آیا استفاده از دو رنگ متضاد درست است؟ با ما همراه باشید تا اصول این کار جذاب را به شما آموزش دهیم.

مهم ترین قوانین ست کردن رنگ لباس

ست کردن هم مانند سایر کار ها قوانین خاص خودش را دارد. اینکه چه رنگ هایی به هم می آیند را در ادامه برسی می کنیم.

رنگ سفید با چه رنگی ست می شود؟

سفید از آن دسته رنگ هایی است که با همه رنگ ها ست می شود؛ اما اگر بخواهید حرفه ای تر این کار را انجام دهید، پیشنهاد ما به شما رنگ های قرمز، مشکی، کاربنی، جگری و لیمویی می باشد. اگر سلیقه ای ساده تر دارید می توانید به ترکیب همیشگی سیاه و سفید روی بیاورید. باور کنید که این ترکیب هرگز شکست نمی خورد!

رنگ خردلی را با چه رنگی ست کنیم؟

رنگ خردلی را می توان با رنگ های بادمجانی، سبز تیره، سرمه ای، خاکی، بنفش، صورتی، قهوه ای، زیتونی، مشکی و سفید ست کرد. اگر پیراهنی خردلی دارید شلوار را خاکی رنگ بردارید یا از شلوار جین استفاده کنید. طیف رنگی آبی همنشین مناسبی برای لباس های خردلی شما است.

بیشتر بخوانید:  مرد تایلندی در حال خوردن شام ثروتمند شد

رنگ بنفش را با چه رنگی ست کنیم؟

از نظر روانشناسی رنگ ها، رنگ بنفش رنگی آرامش بخش است. ست کردن بنفش با رنگ های صورتی، یاسی، طوسی، طلایی و زرد شما را نامید نخواهد کرد. اگر رنگ بنفش را با زرد ست کنید، خواهید دید که نشاط شما را افزایش داده و روحیه ای شاد برای شما به ارمغان می آورد.

رنگ قرمز قابلیت ست شد با چه رنگ هایی را دارد؟

قرمز رنگی وسوسه انگیز و یکی از محبوب ترین رنگ ها در میان بانوان است. اگر لباسی به این رنگ دارید و در فکر ست کردن آن هستید از رنگ های سفید، مشکی، آبی کاربنی و نارنجی استفاده کنید.

رنگ زرد را می توان با چه رنگ هایی ست کرد؟

رنگ زرد یکی از رنگ های اصلی و رنگی پر انرژی است. برای ست کردن این رنگ می توانید از رنگ های آبی کاربنی، سبز، بنفش و مشکی استفاده کنید.

رنگ آبی با چه رنگ هایی ست می شود؟

اگر می خواهید ترکیبی زیبا با رنگ آبی بسازید از رنگ های سفید، بنفش، مشکی و گلبهی استفاده کنید. لازم به ذکر است از ست کردن این رنگ با رنگ های قرمز و زرد پرهیز کنید.

رنگ سبز توانایی ست شدن با چه رنگ هایی را دارد؟

رنگ سبز رنگ زندگی و طبیعت است. برای ست کردن این رنگ می توانید از رنگ های زرد، سفید، مشکی، قرمز و طوسی استفاده کنید. هرگز رنگ سبز را با بنفش یا نارنجی استفاده نکنید چراکه ترکیب جالبی نخواهد شد.

مطلب پیشنهادی

کدام رنگ را برای لباس مردانه انتخاب کنید؟

کدام رنگ را برای لباس مردانه انتخاب کنید؟ اگر شما مانند بسیاری افراد، صبح‌ها که …