تفاوت شیمی دهم تک جلدی و دو جلدی

تفاوت شیمی دهم تک جلدی و دو جلدی موضوعی است که بسیاری از دانش‌آموزان نمی‌توانند آن را تشخیص دهند، به همین دلیل در این متن به توضیحاتی درباره آن پرداخته‌ایم. کتاب‌های شیمی مبتکران یکی از قدیمی‌ترین کتاب‌های آزمون سراسری مانند کتاب‌ ریاضی جامع کنکور تجربی مهر و ماه ، ریاضی رشته تجربی جامع کنکور خیلی سبز، حسابان یازدهم تست خیلی سبز، زیست شناسی جامع کنکور خیلی سبز و… می‌باشد. اما با تغییر رفتار کنکور در تمامی دروس به ویژه درس شیمی، کتاب‌های ابداعی شیمی با ارائه بهترین روش‌ها و راهکار‌های تدریس و ارزشیابی (کتاب درسی و تستی) و تنوع بالا، خود را به خوبی به روز کرده‌اند تا پاسخگوی تمامی نیاز‌های داوطلبان باشند. اگر خرید این کتاب‌ها را دارید، می‌توانید از سایت بانک کتاب طلایی بهره ببرید.

کتاب شیمی دهم تک جلدی و دو جلدی :
کتاب مبتکران شیمی برای دانش‌آموزانی تهیه شده است که می‌خواهند برای امتحان شیمی دهم سیر تا پیاز را مطالعه کنند. این کتاب شیمی دهم که در دو جلد توسط بهمن بازرگان به تحریر درآمده است با ارائه دقیق‌ترین مسائل و ارائه تست‌های مفهومی با پاسخنامه مانند کتاب‌های کتاب‌ ریاضی جامع کنکور تجربی مهر و ماه، ریاضی رشته تجربی جامع کنکور خیلی سبز، حسابان یازدهم تست خیلی سبز ، زیست شناسی جامع کنکور خیلی سبز گام مهمی در جهت ارتقای عملکرد دانش‌آموزان برداشته است.

کتاب مبتکران شیمی اجباری دهم تک جلدی:
همانطور که از نام این کتاب مشخص است، یک کتاب ضروری برای دانش‌آموزانی که می‌خواهند در کنکور شرکت کنند و موفقیت بالایی را به دست آورند. در این کتاب ۴ سؤال با پاسخ وجود دارد که هر کدام می‌تواند گوشه‌ای مبهم از درس شیمی دهم را برای شما روشن کند. اگر شما بتوانید بر اساس این سوال‌ها راه مطالعه مخصوص به خود را پیدا کنید، در کمترین زمان به اوج موفقیت خواهید رسید.

بیشتر بخوانید:  روش تشخیص بهترین جراح اسلیو معده در تهران

تفاوت شیمی دهم تک جلدی و دو جلدی
شیمی دهم تک جلدی از نظر درسنامه کاملاً شبیه به شیمی دو جلدی است ولی از نظر تستی هر فصل حدود ۳۰۰ تست و در مجموع ۹۰۰ تست کمتر دارد، به همین دلیل به عنوان یک کتاب ساده‌تر و سبک‌تر برای دانش آموزان شناخته می‌شود، همچنین این کتاب همانطور که از نامش پیداست، در یک جلد تدوین شده است و همچنین از نظر حجم نیز از کتاب دو جلدی کوچکتر است.
شیمی دهم دو جلدی، کتاب درسی کامل با تست‌های زیاد است، در این کتاب جلد اول شامل فصل اول به همراه تست‌های کامل و درسنامه‌های دقیق است و  جلد دوم شامل فصل دوم و سوم است.

کتاب شیمی نامه مبتکران:
کتاب شیمی نامه مبتکران به عنوان کتاب درسی پایه دهم از سری کتاب‌های ابداعی شیمی است که دانش‌آموزان می‌توانند برای تکمیل اطلاعات خود در مورد کتاب شیمی دهم این کتاب را مطالعه کنند. اگر با توجه به تفاوت شیمی دهم تک جلدی و دو جلدی نمی‌توانید اطلاعات مورد نظر خود را برای کنکور شیمی از این دو کتاب دریافت کنید، ما به شما خرید کتاب شیمی نامه مبتکران را از سایت بانک کتاب طلایی پیشنهاد می‌کنیم.

خرید آنلاین کتاب از سایت بانک کتاب طلایی:
خرید کتاب برای دوستداران کتاب همیشه یک چیز هیجان‌انگیز است. برای بسیاری از کتاب‌خوان‌ها، خرید کتاب هیجان‌انگیزتر از هر خرید دیگری است، اما برای دانش‌آموزان خرید کتاب کمک درسی مانند کتاب‌ ریاضی جامع کنکور تجربی مهر و ماه، ریاضی رشته تجربی جامع کنکور خیلی سبز ، حسابان یازدهم تست خیلی سبز، زیست شناسی جامع کنکور خیلی سبز نه تنها هیجان‌انگیز است، بلکه به عنوان یک امر ضروری شمرده می‌شود.

بیشتر بخوانید:  کدام رنگ را برای لباس مردانه انتخاب کنید؟

وقتی وارد کتابفروشی می‌شویم، دریایی از کتاب روبرویمان است، بین قفسه‌ها می‌رویم و کتاب‌ها را در دست می‌گیریم و ورق می‌زنیم، با کتابفروش گپ می‌زنیم و در نهایت تصمیم می‌گیریم که آیا یک کتاب بخریم یا نه، اما بسیاری از دانش‌آموزان نمی‌توانند کتاب‌های درسی مورد نظر خود را در کتابفروشی پیدا کنند، به این افراد پیشنهاد می‌کنیم از سایت انلاین بانک کتاب طلایی خرید کنند.

نمونه کتاب‌های بانک طلایی کتاب :
کتاب زیست شناسی جامع کنکور خیلی سبز :
زیست شناسی جامع کنکور خیلی سبز توسط دکتر پوریا خیراندیش و دکتر فرزام فرهمندی نیا تألیف شد. است. این کتاب یک انتخاب مطمئن برای تسلط بر تست زنی و موفقیت در کنکور سراسری است. جلد اول کتاب شامل تمامی تست‌ها با پاسخنامه کلیدی می‌باشد و درسنامه‌ها با پاسخ تشریحی در جلد دوم کتاب گنجانده شده است.

قبل از ارائه توضیحاتی در مورد درسنامه های زیست شناسی جامع کنکور خیلی سبز یادآور می‌شویم که درسنامه به همراه پاسخ تشریحی در جلد دوم کتاب آمده است.قابل ذکر است که درسنامه‌های این کتاب «زیست‌شناسی» تمامی مباحث کتاب‌های زیست‌شناسی پایه دهم، یازدهم و دوازدهم را به همراه هم به زبانی ساده و قابل فهم ارائه می‌کند.
زیست شناسی جامع کنکور خیلی سبز به صورت خط به خط نکات مهم آزمون را در قالب جداول خلاصه و مقایسه‌ای در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین پاسخنامه‌های تشریحی جلد دوم این کتاب تمامی گزینه‌ها را به طور کامل بررسی کرده‌اند و مانند یک درسنامه کاربردی نکات زیادی را به شما آموزش می‌دهند.

ریاضی رشته تجربی جامع کنکور خیلی سبز

ریاضی رشته تجربی جامع کنکور خیلی سبز به عنوان یکی از جامع ترین کتاب‌های درسی تشکیل شده از اطلاعات ریاضی دهم، یازدهم و دوازدهم به همراه تست و پاسخنامه تشریحی درکناریکدیگر است، تست‌های این کتاب از سطح آسان به سطح سخت قرار دارند تا دانش آموزان در ابتدا با حل تست‌های ساده نسبت به اطلاعات سطحی تسلط پیدا کرده و ذهن آنها آماده حل تست‌های سخت تر باشد. همچنین در پایان کتاب یک پاسخ‌نامه کلیدی و یک پاسخ‌نامه تشریحی قرار داده شده‌است که شما می‌توانید از آنها برای چک کردن پاسخ تست‌ها و راه‌حل‌های تشریحی آنها استفاده کنید.ساختار این کتاب شباهت بالایی به ریاضی جامع کنکور تجربی مهر و ماه دارد و هر دوی آنها از بهترین کتاب‌های ریاضی در سال 1401 می‌باشند، همچنین از کتاب‌های دیگر خیلی سبز می‌توانیم به حسابان یازدهم تست خیلی سبز اشاره داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:  تعمیرگاه لوازم خانگی مستر تعمیرچی

مطلب پیشنهادی

کدام رنگ را برای لباس مردانه انتخاب کنید؟

کدام رنگ را برای لباس مردانه انتخاب کنید؟ اگر شما مانند بسیاری افراد، صبح‌ها که …