هدیه تبلیغاتی برای کارمندان

اگر صاحب یک کسب و کار هستید و برای پیشرفت مجموعه به کارمندان خود تکیه می‌کنید، لازم است هر چند وقت یکبار حس قدردانی خود را به آن‌ها نشان دهید تا با انگیزه بیشتری به فعالیت های خود ادامه داده و حس خوبی از اینکه به فکرشان هستید، پیدا کنند. یکی از راه هایی که می‌توانید با کمک آن از کارمندان خود تشکر و قدردانی کنید، هدایای تبلیغاتی هستند. زمانی که شما برای کارمند خود ارزش قائل باشید و در مناسبت‌های مختلف، هدایای تبلیغاتی را به آن‌ها تقدیم کنید؛ راندمان کاری مجموعه بهبود پیدا کرده و کسب و کار شما پیشرفت زیادی را تجربه می‌کند.

هدایای تبلیغاتی علاوه بر اینکه یک هدیه به شمار می‌روند، وظیفه تبلیغات برند شما را نیز بر عهده خواهند گرفت؛ در نتیجه شما با یک تیر دو نشان می‌زنید. هدایای تبلیغاتی کارمندان نیازی نیست حتما از بین هدایای گران قیمت انتخاب شوند بلکه باید از بین وسایلی آن ها را خریداری کنید که کاربرد زیادی در زندگی روزمره دارند. به طور مثال یک خودکار تبلیغاتی یا ماگ هزینه زیادی در پی نخواهد داشت اما در طول روز دائما مورد استفاده قرار گرفته و برند شما در جلوی دید همگان خواهد بود. علاوه بر تبلیغات، کارمندان هم با دیدن هدیه به یاد شما خواهند افتاد و حس خوبی از این هدیه و کار کردن در مجموعه شما پیدا می‌کنند.

چنانچه قصد تهیه هدیه تبلیغاتی برای کارمندان خود را دارید و انتخاب بین وسایل مختلف، شما را سردرگم کرده است در ادامه با ما همراه باشید تا در کنار هم به بررسی محبوب‌‌ترین هدایای تبلیغاتی برای کارمندان بپردازیم.

بیشتر بخوانید:  زن ۹۸ ساله‌ چینی که استاد کونگ فو است!

  • خودکار تبلیغاتی: اگر امکان اختصاص بودجه زیادی به هدایای تبلیغاتی مخصوص کارمندان ندارید، خودکار تبلیغاتی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. خودکارهای تبلیغاتی دارای تنوع بالایی بوده و در انواع پلاستیکی و فلزی تولید می‌شوند. خودکار در طول روز همراه با کارمندان خواهد بود و آن‌ها می‌توانند برای امضای قراردادها، یادداشت برداری، گزارش نویسی و … از این خودکار استفاده نمایند. علاوه بر کاربردی بودن خود خودکار، اطرافیان لوگوی شما را بر روی خودکار خواهند دید و با شما آشنا خواهند شد.
  • ماگ تبلیغاتی: ماگ برای نوشیدن انواع دمنوش، قهوه، چای، شربت، آب و آبمیوه کاربرد داشته و در طول روز بارها از آن استفاده می‌شود. ماگ‌های تبلیغاتی هم تنوع زیادی دارند و با طرح‌ها و رنگ‌بندی های مختلفی تولید می‌شوند. با توجه به بزرگ بودن ماگ، فضای زیادی برای چاپ لوگو و طرح مورد نظر خود به وسیله چاپ فلت بد در اختیار خواهید داشت که با کمی خلاقیت، می‌توانید ماگ منحصربفردی به کارمندان خود هدیه دهید.
  • گلدان یا سایر وسایل دکوری: هدیه دادن وسایل دکوری داخل اتاق کار یا گلدان‌های کوچک می‌تواند کارمندان شما را خوشحال سازند. این وسایل بر روی میز یا سایر نقاط اتاق قرار خواهند گرفت و به زیباتر شدن محیط کمک می‌کنند.
  • پک دمنوش: اگر بیش از هر چیزی به فکر سلامت کارمندان خود هستید، هدیه دادن یک پک دمنوش گزینه بسیار خوبی خواهد بود. این پک به همکاران شما نشان می‌دهد که به سلامتشان اهمیت می‌دهید و حس خوبی از این هدیه خواهند گرفت.
  • هندزفری و فلش تبلیغاتی: چنانچه تمایل دارید هدایای خود را از بین وسایل خاص‌تر انتخاب کنید و توانایی پرداخت هزینه بیشتر را دارید، هندزفری و فلش های تبلیغاتی می‌توانند انتخابی ایده آل باشند. این هدایا امروز جز جدا نشدنی زندگی همه ما به شمار می‌روند و نوع با کیفیت آن، شادی زیادی به کارمندان شما هدیه می‌دهد.
  • کارت هدیه: با تقدیم کردن کارت هدیه، به کارمند خود حق انتخاب می‌دهید تا با سلیقه خود یک وسیله خریداری کرده و از آن استفاده کند.
  • ست رومیزی: ست رومیزی اداری معمولا شامل یک دفترچه یادداشت، یک خودکار یا خودنویس، ماگ یا گلدان و .. است. ست رومیزی به میز کارمندان نظم خاصی خواهد بخشید و علاوه بر آن در جلوی ست نام برند شما درج شده است؛ هر شخصی که ست رومیزی را مشاهده کند نام شرکت شما را خواهد دید و با آگاهی از خدمات برند، تبدیل به یکی از مشتریان بالقوه شما می‌گردد.
بیشتر بخوانید:  رزرو نوبت دکتر آنلاین، معجزه‌ای در صنعت درمان پزشکی

مطلب پیشنهادی

کدام رنگ را برای لباس مردانه انتخاب کنید؟

کدام رنگ را برای لباس مردانه انتخاب کنید؟ اگر شما مانند بسیاری افراد، صبح‌ها که …