نقش مهم تبلیغات از طریق چاپ کاتالوگ و پوستر در ارتقای برند و فروش کسب و کارها | سجاسی از چاپ لیبل و چاپ سربرگ می گوید

با گذر زمان و بالارفتن تعداد کسب و کارهای فعال در حیطه های مختلف، نیاز به تبلیغات خلاقانه و متفاوت از آن چه قبلا دیده شده حس می شود. چاپ اقلام تبلیغاتی مانند چاپ کاتالوگ و لیبل یکی از روش های تبلیغاتی است که هزینه مناسبی دارد و شرکت های بسیاری تاکنون از این متد تبلیغاتی نتیجه گرفته اند و کسب و کار خود را رونق بخشیده اند. امروز در آراس تصمیم گرفتیم تا به سراغ یکی از قدیمی ترین دفاتر چاپ و تبلیغاتی رفته و از تجربیات ایشان در خدمت رسانی به چند صد کسب و کار مختلف بهره مند شویم.

– جناب سجاسی مجموعه چاپ پرنیان نوین تاکنون به کسب و کارهای بسیاری خدمات چاپ کاتالوگ ارائه داده است. طبق تجربیات شما چاپ کاتالوگ چگونه می تواند به کسب و کارها در ارتقای برند و فروش کالا و خدمات شان کمک کند؟

کاتالوگ کتابچه کوچک و جمع و جوری است که در 8  صفحه یا بیشتر اطلاعات بسیاری در مورد خط مشی یک شرکت و کالا و خدمات آن کسب و کار به مشتریان ارائه می دهد. این روش تبلیغاتی از آن جا که عموما با استفاده از کاغذ گلاسه درخشان و براق انجام می شود و تمام اطلاعات را به طور قابل فهم و گیرا به مخاطب ارائه می دهد طرفداران زیادی دارد. در چاپ کاتالوگ ( چاپ کاتالوگ افست ، چاپ کاتالوگ دیجیتال ، قیمت چاپ کاتالوگ )  باید دقت داشته باشید که متون نه آن قدر بلند باشد که حوصله خواننده را سر ببرد و نه آن قدر کوتاه ناقص بودن اطلاعات احساس شود. چاپ کاتالوگ از چندین مرحله تشکیل شده که در مرحله ابتدایی و حتی پیش از پرداختن به جزئیات دیگر، لازم است تا مشخص شود مخاطبان کاتالوگ چه کسانی هستند. پس از آن نوبت به طراحی کاتالوگ می رسد که در مجموعه چاپ پرنیان نوین با بهره گیری از دانش فنی طراحان گرافیکی جوان مان بهترین طرح ها را برای مشتریان عزیزمان فراهم می کنیم. چاپ کاتالوگ بسته به نیاز مشتری می تواند در ابعاد مختلفی از قبیل خشتی، وزیری، رحلی، A4 یا A5 انجام داد. کاتالوگ می تواند عمودی یا افقی باشد.

بیشتر بخوانید:  با مدیسو میفهمی تو پاییز چی بپوشی!!

– در کاتالوگ چاپ پرنیان نوین بخشی را نیز به چاپ لیبل اختصاص داده اید. لطفا بفرمایید این خدمت چاپ پرنیان نوین چه میزان متقاضی دارد؟

چاپ لیبل ( چاپ لیبل پشت چسب دار ، طراحی و چاپ لیبل ) در یک دهه اخیر به سبب آگاهی بیشتر مردم از این روش تبلیغاتی طرفداران زیادی پیدا کرده و ماهانه افراد زیادی برای چاپ لیبل با چاپ پرنیان نوین تماس می گیرند. از آن جا لیبل ها را در موارد متفاوتی می توان به کار گرفت امکان تکثیر و چاپ لیبل در ابعاد مختلف و مدل های گوناگون وجود دارد. چاپ لیبل برای قیمت، به عنوان برچسبی حاوی اطلاعات روی محصولات خوراکی و شوینده و موارد دیگر رواج دارد. از آنجا که فضای در دسترس لیبل ها همیشه گسترده نیست لازم است تا به طراحان گرافیکی حرفه ای مراجعه شود؛ آن ها به خوبی می دانند که چگونه اطلاعات مد نظر شما را طوری روی لیبل قرار دهند که هم توازن ظاهری برقرار شود و هم خوانایی آن راحت باشد. به تمام خوانندگان این مصاحبه خبری پیشنهاد می کنم در صورتی که قصد دارند چاپ لیبل انجام دهند و آن لیبل قرار است روی محصولی قرار گیرد، حتما و لطفا از تصاویری استفاده کنید که واقعی باشند و با محتویات درون محفظه مطابقت دارند. متاسفانه دفاتر چاپ و خدماتی را سراغ دارم که به مشتریان این گونه القا می کنند که استفاده از تصاویر غیرواقعی و چشم نواز می تواند توجه افراد زیادی را به خود جلب کند غافل از این که در کوتاه مدت شاید این روش کمی موثر واقع شود اما در درازمدت صدمات جبران ناپذیری را به تصویر آن برند در ذهن مخاطبان وارد می کند.

بیشتر بخوانید:  (تصاویر) ربات‌ها همه جا هستند!

– جناب دکتر چاپ سربرگ یکی از کارهایی است که درصد قریب به اتفاق کسب و کارها در اسرع وقت نسبت به انجام آن اقدام می کنند. لطفا بفرمایید دلیل این همه عجله و شتاب زدگی در انجام این امر چیست؟

در دنیای کسب و کارها و معاملات اعتبار یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که شرکت ها قبل از ارتباط برقرار کردن با کسب و کارهای دیگر آن را لحاظ می کنند. مطمئنا اعتماد و اعتبار یک شبه حاصل نشده و مدت ها طول می کشد تا بتوانیم برند یا کسب و کاری را معتبر و یا قابل اعتماد بخوانیم. با این حال کارهایی وجود دارند که رسیدن به اعتبار و مورد اعتماد بنظر رسیدن را تسریع می کنند و سبب می شود طرف قرارداد به آن کسب و کار کمی بیشتر اتکا کند. با چاپ اقلام ست اداری و در این مورد بخصوص چاپ سربرگ (طراحی و چاپ سربرگ ، چاپ سربرگ A4) می توان برند و لوگو کسب و کار را در معرض توجه افراد قرار داد و اطلاعات مربوط به شرکت را در اختیار طرفان قرارداد قرار داد. در چاپ سربرگ معمولا اطلاعات اولیه یک کسب و کار شامل نام کسب و کار ، لوگو ، شماره ثبتی و … قرار داده می شوند. نکته مهم دیگری که در چاپ سربرگ حرفه ای و شکیل به آن توجه می شود تطبیق داشتن رنگبندی های به کاررفته در لوگو کسب و کار با رنگ هایی است که قرار است در چاپ سربرگ از آن استفاده شوند. چاپ سربرگ را می توان در ابعاد مختلفی از قبیل A4 و A5 انجام داد.

بیشتر بخوانید:  بزرگترین مسجد مشهد

– دکتر سجاسی ممنون می شوم اگر به عنوان سوال آخر در مورد چاپ پوستر نیز توضیحاتی برای خوانندگان ما مرقوم نمایید.

چاپ پوستر به منظور انجام تبلیغات، معرفی و ارتقای محصول و افزایش فروش مدت طولانی ای است که در کنار کسب و کارها بوده است. چاپ پوستر ( طراحی و چاپ پوستر، چاپ پوستر هنری ) یکی از به صرفه ترین و پربازده ترین روش های تبلیغاتی است که توسط دفاتر چاپ تبلیغاتی انجام می شود. در چاپ پوستر باید توجه داشت که از تصاویری بهره گرفت که با نوشتارها و مقصود پوستر در هماهنگی باشند. چاپ پوستر در ابعاد A3، A4 و … انجام می شود. برای تبلیغ محصولات خوراکی، رویدادها و گردهمایی ها، آثار هنری و … می توان از خدمات چاپ پوستر بهره گرفت.

سفارش چاپ کاتالوگ و لیبل

این روزها دفاتر و مجموعه های بسیاری خدمات چاپ اقلام تبلیغاتی مانند چاپ کاتالوگ و لیبل را به مشتریان ارائه می دهند. همین امر سبب شده تا افراد قبل از سفارش چاپ کاتالوگ دچار سردرگمی شوند.

مجموعه چاپ پرنیان نوین ( ارائه کننده خدمات چاپ کاتالوگ ، چاپ پوستر ، چاپ لیبل و چاپ سربرگ ) با سابقه چند ساله در زمینه طراحی و چاپ کاتالوگ، چاپ لیبل و چاپ تراکت در جلب رضایت مشتریان عزیز موفق بوده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات چاپ اقلام تبلیغاتی و تعرفه ها می توانید به سایت چاپ پرنیان نوین مراجعه نمایید.

مطلب پیشنهادی

کدام رنگ را برای لباس مردانه انتخاب کنید؟

کدام رنگ را برای لباس مردانه انتخاب کنید؟ اگر شما مانند بسیاری افراد، صبح‌ها که …