آیا قصد اجاره دادن آپارتمان خود در سریع ترین زمان ممکن را دارد؟ به شابش مراجعه کنید.

یکی از راهکارهایی که در زمان رکود مسکن، کنترل و خروج آن کمک می کند، درمان آسیب هایی است که در سال های متمادی روی داده. و بعد از آن اقدامات لازم برای توسعه و ساماندهی این بخش است. یکی از سوال های مهم مردم از اعضای کابینه اقتصادی و شهرسازی دولت سیزدهم، نحوه کنترل قیمت و ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی است.

تحقق این وعده مهم، در زمان رکود به تغییر نگرش متولیان سیاستگذاری این بخش و اصطلاحات ساختاری در تمام بخش های بازار مسکن نیاز دارد. تغییراتی که توسعه و ساماندهی بازار مسکن را به همراه داشته و خرید و یا اجاره خانه در تهران و یا سایر شهرهای ایران را برای مردم راحت تر می کند.

نقش وب سایت هایی تبلیغاتی در زمان اجاره مسکن

چند سالی می شود که با توسعه تکنولوژی و گسترده شدن کسب و کارهای اینترنتی، بازار مسکن هم دچار تغییر و تحول بزرگی شده و نحوه جستجوی مردم برای یافتن خانه‌ رویاهایشان تغییر کرده. با کمک وب سایت های تبلیغاتی و جستجوی آنلاین، دیگر بسیاری از افراد بجای حضور اولیه در املاک ها، ملک مورد نظرشان را در گوگل جستجو می کنند.

به عنوان مثال ابتدا در گوگل عبارت اجاره و یا خرید آپارتمان در پونک  را جستجو می کنند، و بعد از مشاهده آگهی ها و بررسی مشخصات با مشاورین املاک تماس می گیرند.

آیا تبلیغات آنلاین، جایگزین خوبی برای تبلیغات سنتی در گذشته است؟

با وجود تغییر در سبک و نحوه زندگی مردم، هنوز بسیاری از افراد این سوال را دارند که آیا تبلیغات آنلاین جایگزین خوبی برای تبلیغات به روش های قدیمی است؟ برای جواب دادن به این سوال کافیست که رفتارهای اطرافیان خود را بررسی کنید.

بیشتر بخوانید:  راهنمای بازدید از برج خلیفه دبی، بلندترین برج جهان

چند نفر از اطرافیان شما در طول روز روزنامه و یا مجله های خبری را مطالعه می کنند؟ آیا تا به حال فردی عکس و یا فیلمی از تبلیغات بنری که در سطح شهر مشاهده می کند، برای شما ارسال کرده است؟

با گسترده شدن دنیای تکنولوژی و استفاده راحت و آسان از اینترنت و شبکه های اجتماعی، بیشتر تمرکز افراد این روزها به تلفن همراهشان است. بسیاری از آن ها روزانه چند ساعتی  را به گشت و گذار در شبکه های اجتماعی و وب گردی اختصاص می دهند. و اگر با اخبار و یا یک مطلب جذابی رو به رو شوند سریع و خیلی راحت آن را با سایر دوستان و آشنایان به اشتراک می گذارند. در نتیجه بهترین راه برای دیده شدن و تبلیغات، استفاده از وب سایت های تبلیغاتی آنلاین و شبکه های اجتماعی است.

در کدام وب سایت های تبلیغاتی، فعالیت کنیم؟

در زمینه‌ی درج آگهی املاک، دو نوع وب سایت داریم. وب سایت های تخصصی درج آگهی املاک، و وب سایت های عمومی درج آگهی املاک. همان طور که از نام این وب سایت ها مشخص است، به وب سایت هایی که به صورت تخصصی در زمینه درج آگهی املاک فعالیت می کنند، وب سایت های تخصصی و به وب سایت هایی که به صورت عمومی در زمینه های مختلف تبلیغات کالا و یا خدمات فعالیت می کنند، وب سایت های عمومی گفته می‌شود.

برای تبلیغات می توانید از هر دوی این وب سایت‌ها استفاده کنید. اما بخاطر داشته باشید، وب سایت های تخصصی به دلیل اینکه فقط روی یک موضوع خاص تمرکز دارند، از کیفیت بهتری نسبت به سایر وب سایت ها برخوردارند. مشتریان واقعی معمولا وب سایت های تخصصی را به دلیل حرفه ای بودن، و کیفیت بالا و ارائه خدمات مناسب انتخاب می کنند. در نتیجه پیشنهاد می کنیم حتی اگر وب سایت های عمومی را انتخاب کردید، در کنار آن از خدمات وب سایت های تخصصی هم استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:  اجاره تویوتا انتخابی مناسب برای اجاره خودرو اقتصادی

وب سایت شابش گزینه مناسبی برای درج آگهی های شماست

وب سایت و اپلیکیشن تخصصی شابش یکی از باکیفیت ترین وب سایت های تبلیغاتی املاک در ایران است. در شابش کاربران فقط به دنبال جستجوی ملک نیستند! بلکه با مراجعه به شابش از جدیدترین قیمت های خرید خانه در تهران مطلع می شوند، با مشاورین املاک مورد اعتماد در مناطق مختلف آشنا شده و ارتباط موثری برقرار می کنند. علاوه بر این موارد یک پروفایل شخصی دارند که می توانند آگهی های مورد علاقه خود را در آن ذخیره کرده، و در صورت نیاز به آن مراجعه کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه خدمات وب سایت شابش می توانید به وب سایت www.shabesh.com

مراجعه کنید، و یا با شماره تماس ۴۶۰۱۹۰۶۶ – ۰۲۱ بخش پشتیبانی تماس بگیرید.

مطلب پیشنهادی

کدام رنگ را برای لباس مردانه انتخاب کنید؟

کدام رنگ را برای لباس مردانه انتخاب کنید؟ اگر شما مانند بسیاری افراد، صبح‌ها که …